Online Vindbaarheid

Elke organisatie die een website heeft of laat ontwikkelen wil via Google gevonden kunnen worden door bezoekers. De website moet bovenaan komen te staat als resultaat bij bepaalde zoekwoorden en zeker als eerste verschijnen wanneer in een bepaalde regio wordt gezocht.

Google indexeert je website aan de hand van diverse factoren, deze proberen ze geheim te houden. Echter is door onderzoek en ervaring een goed beeld ontstaan van hoe de vindbaarheid vergroot kan worden.

Zoekmachine Optimalisatie Zoekmachine Adverteren

Behalen van online resultaten

Je organisatie heeft vast online doelen opgesteld. Wij helpen je bij het behalen van deze doelen. Wij bieden verschillende diensten voor het optimaliseren van je online resultaten. Je kunt dan denken aan het verbeteren van de techniek van je website (SEO), het adverteren op zoekwoorden (SEA), analyseren van de huidige resultaten van je website en aan de hand daarvan het opstellen van nieuwe doelen of het toepassen en leren van bepaalde tools ten behoeve van de vindbaarheid.

Alles wat online wordt gedaan is meetbaar, als je wilt achterhalen hoeveel bezoekers je pagina trekt, hoe lang een bezoeker op je pagina blijft of hoe het gedrag binnen je website is, zijn daar mogelijkheden voor.

Wat kunnen jullie doen zodat ik beter gevonden wordt?

We helpen je beter gevonden worden

Het verhogen van de vindbaarheid in Google is een lastig proces. Er spelen een hoop dingen mee en er zijn een hoop zaken om rekening mee te houden. Denk je net een deel geregeld te hebben, zijn er alweer nieuwe ontwikkelingen en bijhorende factoren die moeten worden toegepast. Wij houden deze ontwikkelingen nauwlettend in de gaten.

Qlic helpt je graag, onze online specialisten weten wat ze doen en zorgen ervoor dat je beter gevonden wordt in de online wereld. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Zoekmachine optimalisatie

Je hebt een website en deze staat nu een aantal weken online. Je gevoel zegt dat je website niet gevonden wordt. Google Analytics bevestigd dit, er is weinig verkeer (d.w.z. bezoekers) richting je website en wanneer bezoekers je website hebben gevonden weten ze niet hoe snel ze er weer vandaan moeten.

Lees meer

Zoekmachine adverteren

Wanneer je een SEO traject hebt ondergaan en je zeker weet dat je website technisch klopt en qua content staat. Kun je gaan nadenken over SEA. Gericht adverteren om zichtbaar te worden binnen je doelgroep. Adverteren via gerichte zoektermen met een vooraf bepaald budget. Waar SEO gericht is op organische resultaten gaat SEA verder met gerichte advertenties.

Lees meer

Rapportage & Tools

Je hebt een website en wilt weten hoe het ervoor staat. Je wilt weten hoeveel bezoekers je pagina’s halen en hoe lang mensen op de website verblijven. Ook ben je benieuwd naar de conversie en wil je achterhalen of je website leads genereert.

Lees meer

Analyse & Advies

Wanneer de fase van rapporteren naar aanleiding van de resultaten die zijn verkregen door de tools is afgerond., zullen wij de resultaten gaan analyseren en waar nodig doen we extra onderzoek. Ons team neemt de tijd om met een advies te komen.

Lees meer

Qlic heeft exact vertaald wat wij van ons nieuwe website hadden verwacht. Maatwerk, makkelijke navigatie en een heldere website. Ook de begeleiding en service achteraf is top.

Silke Tödter / Pacton Trailers BV.