Een klantenportaal op maat: Qlic realiseert het!

Wil je inzicht hebben in de hoeveelheid en soorten diensten die jouw klanten bij je afnemen? Wil je het je klanten tegelijkertijd makkelijker maken om hun eigen gegevens te bekijken of te wijzigen, hun geplaatste bestellingen en facturen in te zien en de status van de zending van hun bestelling te volgen? Net zoals elke organisatie wil je natuurlijk tevreden klanten die weten dat zij gehoord worden. Het door Qlic ontwikkelde klantenportaal maakt dat mogelijk!

Ook je klantgegevens op één plek?

Waarom jouw klantenportaal laten ontwikkelen bij Qlic?

Qlic ontwikkelt op maat gemaakte klantenportalen, uiteraard volledig naar jouw wens. Qlic ontwerpt je klantenportaal zo dat deze bijdraagt aan de klanttevredenheid en je inzicht geeft in het koopgedrag van je klanten. Je klantenportaal stelt je zodoende in staat om een passende strategie te ontwikkelen met betrekking tot de tevredenheid en het koopgedrag van je klanten. Met behulp van een klantenportaal ben je altijd in contact met je klanten. Ze maken het mogelijk om op elk moment met je klanten te communiceren en informatie met ze te delen. Afhankelijk van jouw doel kan Qlic verschillende functionaliteiten in je klantenportaal ontwikkelen.

Qlic heeft back-enddevelopers in dienst met jarenlange ervaring in het maken van klantenportalen, die ontwikkeld worden in PHP door middel van het framework Laravel. Wij werken volgens de scrummethode, wat inhoudt dat jij als klant continu input kan leveren op de voortgang, richting of inhoud van ons werk. Op die manier wordt je applicatie volledig naar jouw wens ontwikkeld. En mocht je tijdens het werken met de applicatie toch nog aanpassingen willen doen, dan is dat geen probleem. Ook dan staat Qlic voor je klaar!

Quality

100% kwaliteit.

Quantity

Flexibel, dynamisch, doelgericht en efficiënt.

Quick

Snelheid door ervaren developers.

Question

Denken in mogelijkheden, oplossingsgericht werken.

Een op maat gemaakt klantenportaal?

De voordelen van een op maat gemaakt klantenportaal

  • Je kan gemakkelijk en gericht met je klanten communiceren vanwege de beschikking over klantspecifieke informatie.
  • De klanttevredenheid wordt verhoogd vanwege meer interactie met de klant.
  • Je hebt minder operationele kosten bij het onderhouden van klantcontacten.
  • Het klantenportaal kan multi-company en multi-language functies inbouwen.
  • Je hebt de mogelijkheid tot het toepassen van unieke functies in je software, die je uiteraard zelf kunt aandragen.
  • Er zijn mogelijkheden tot koppelingen met andere systemen.

Deze klant ging je voor