Analyse en advies

Nadat we verschillende, passende tools hebben toegepast en de resultaten hebben gerapporteerd, zullen we de resultaten gaan analyseren. Qlic neemt de tijd om met een advies te komen. Hierbij houden we uiteraard rekening met specifieke wensen en je budget. Adviezen variëren van enkele aanpassingen tot een uitgebreid onlinemarketingplan voor je organisatie, afhankelijk van de huidige vindbaarheid en het huidige conversiepercentage van je website.

Je website laten analyseren?

Advies voor de vindbaarheid van mijn website

Er zijn veel mogelijkheden voor het beter vindbaar maken van je website. Qlic helpt je graag bij het in kaart brengen van je huidige resultaten. Wil je graag weten hoe je website ervoor staat? Laat ons dan contact met je opnemen. We staan je graag te woord en helpen je graag met het optimaliseren van de vindbaarheid van je website.

Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Je hebt een website en deze staat nu een aantal weken online. Je gevoel zegt dat je website niet gevonden wordt. Google Analytics bevestigt dit: er is weinig verkeer (d.w.z. bezoekers) richting je website, en wanneer bezoekers je website hebben gevonden verlaten ze deze net zo snel weer. Qlic kan hierbij helpen en zorgt voor een verhoogde conversie (dat houdt in dat je bezoekers doen wat jij wil dat ze op jouw website doen).

Lees meer

Zoekmachine-adverteren (SEA)

Je hebt een SEO-traject ondergaan: je website is technisch juist en klopt qua inhoud. Vervolgens wil je je bezighouden met SEA, oftewel zoekmachine-adverteren. Het doel van SEA is zichtbaar worden binnen je doelgroep. Door te adverteren met gerichte zoektermen en een vooraf bepaald budget kun je dit realiseren. De online specialisten van Qlic helpen je hierbij.

Lees meer

Rapportage & Tools

Je hebt een website en je wil weten hoe het ervoor staat. Qlic maakt duidelijk hoeveel bezoekers op welke pagina’s terechtkomen en hoe lang bezoekers op je website verblijven. Tevens geeft Qlic inzicht in de conversie van je website en of er leads worden gegenereerd.

Lees meer

Analyse & Advies

Als de fase van het rapporteren is afgerond, is het van belang dat de resultaten worden geanalyseerd. Zo nodig wordt er extra onderzoek gedaan. Het team van Qlic is hierin gespecialiseerd en zal je voorzien van een gedegen advies.

Lees meer